Провідні психологи психологічної служби ХНУ провели лекторій зі студентами на тему: «Самоорганізації студентів до дистанційного навчання».
Дистанційна форма освіти стала викликом для всіх учасників освітнього процесу –викладачів, студентів і батьків. Усі виявилися морально і психологічно не готовими тривалий час працювати в такому форматі. Але карантин може стати найкращим часом для формування у студентів низки життєвих компетенцій, в тому числі самоорганізації.
А для батьків, карантин – момент, так би мовити, наочно побачити недоліки виховання студентів. І в той же час класна можливість проводити з ними більше часу та допомагати.
– Перше, що можуть і повинні зробити студенти, якщо хочуть бачити позитивні результати,— правильно організувати свій робочий час. Тобто скласти режим дня і покроково його виконувати. На новий рівень повинні вийти довіра до студентів , з одного боку, і контроль батьків, з іншого. Особливо в частині термінів виконання завдань.
На дистанційному навчанні ще більше зросла роль взаємодії між студентами, викладачами бо від рівня успіху комунікацій залежить, чи досягнуть усі учасники освітнього процесу очікуваних ними результатів.
– Навчання з використанням дистанційних технологій – так, виклик. Але давайте в цьому бачити позитив. Адже саме зараз, під час карантину, ми можемо допомогти студентам в двох основних напрямках – самоорганізації та знаходженні мотивацій для навчання.
Психологічна служба ХНУ