ПСИХОЛОГІЧНІ ПОРАДИ ЩОДО САМООРГАНІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Провідні психологи психологічної служби ХНУ провели лекторій зі студентами на тему: «Самоорганізації студентів до дистанційного навчання».

Дистанційна форма освіти стала викликом для всіх учасників освітнього процесу –викладачів, студентів  і батьків. Усі виявилися морально і психологічно не готовими тривалий час працювати в такому форматі. Але карантин може стати найкращим часом для формування у студентів  низки життєвих компетенцій, в тому числі самоорганізації.

А для батьків, карантин – момент, так би мовити, наочно побачити недоліки виховання студентів. І в той же час класна можливість проводити з ними більше часу та допомагати.

– Перше, що можуть і повинні зробити студенти, якщо хочуть бачити позитивні результати,— правильно  організувати свій робочий час. Тобто скласти режим дня і покроково його виконувати. На новий рівень повинні вийти довіра до студентів , з одного боку, і контроль батьків, з іншого. Особливо в частині термінів  виконання завдань.

На дистанційному навчанні ще більше зросла роль взаємодії між студентами, викладачами  бо від рівня успіху комунікацій залежить, чи досягнуть усі учасники освітнього процесу очікуваних ними результатів.

– Навчання з використанням дистанційних технологій – так, виклик. Але давайте в цьому бачити позитив. Адже саме зараз, під час карантину, ми можемо допомогти студентам в двох основних напрямках – самоорганізації  та знаходженні мотивацій для навчання.

                                                                               Психологічна служба ХНУ